Saturday, July 4, 2009

SENSATION WHITE AMSTERDAM 2009

One of the greatest dance-event in the world - Sensation White Amsterdam Arena 03 June 2009 (21:00-06:00). First day just ended and this year (10 years anniversary) the show will be held also tonight (04 June 2009). The Original Sensation started in 2000 running for about five years only in Amsterdam Arena and after 2005 the event spread in 15 countries.
Pictures Sensation White Amsterdam Arena 2009
Videos Sensation White Amsterdam Arena 2009



5 comments:

PACO July 5, 2009 at 1:07 AM  

Cred ca e o atmosfera acolo!!!!!

Infowebexplore July 6, 2009 at 1:57 AM  

Mda,,a fost super cool pe 3, m-as fi dus si pe 4 dar am avut alte treburi:)
Au venit si multi conationali din Romanica de altfel.

1morning July 9, 2009 at 8:26 PM  

am vazut cateva clip-uri la tv si m-am intrebat..oare eu de ce nu am mers?:)
Cateodata ti se pare ca A'dam e mic si te plictisesti,(mai ales cand ploua) alta data ca e imposibil sa ajungi la toate chestiile pe care ti-ar placea sa le vezi..cred ca asta e valabil mai mult acum, vara:)
btw, am mai fost de cateva ori prin Amstelveen..ce linisteeee dar prin unele zone e dragut si cochet (a se citi rich) si iti da lumea cu buna ziua pe strada :) tu in care zona stai?

Infowebexplore July 10, 2009 at 12:41 PM  
This comment has been removed by the author.
Infowebexplore July 10, 2009 at 12:52 PM  

@1morning: Pt mine a fost prima data la Sensation si atmosfera a fost k lumea, deci am ramas placut impresionat (normal si datorita amicilor:)).
P.S. Honestly imi place mai mult Amstelveen decat Amsterdam posibil si datorita faptului ca stau chiar pe "granita" cu Amsterdam, deci Uilenstede care e la vreo 2-3 statii mai la sud de WTC/Zuid sau Vrije Univ. dar presupun ca stii zona fiindca ai vizitat-o (read in one of your posts). Problema e ca la mijlocul lui august trebuie sa ma mut inapoi la "balamucul" din centrul Amsterdamului, presupun ca si tu locuiesti tot acolo (kidding):). Ahh, si inca o chestie vis-a-vis de ce spuneai,,,mie nu mi s-a parut plictisitor A'dam niciodata pana acum, fie soare, vara sau ploaie (dar asta e relativ:))

Enter a long URL to make tiny:

  © InfoWebExplore Amsterdam 2009 by Daniel Irimia

Back to TOP